måndag 1 oktober 2012
Bloggens början
Jag är en hemmaodlare i liten skala, mina favoritväxter är tomater och pelargoner. Läste precis ikväll att en slöttsträdgårdsmästare hade samma sätt att ta tomatfrön som jag, man tar frön ur en mogen tomat och skrapar ur dem på ett hushållspapper, låt torka ett par dagar sen lägg pappret i en burk eller i ett melittafilter, i vår klipper du bara små pappersbitar och planterar, kanonbra grobarhet. Jaha det här var mitt första inlägg på min blogg, hoppas att nån i cybervärlden kommer att läsa mina inlägg. God natt :-)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Det kommer bli en succé!!
SvaraRaderaKlart man läser =)
SvaraRadera