lördag 6 oktober 2012

Vissa dagar är lite tråkigare än andra och vissa dagar är liksom roligare, man får som en bra känsla i kroppen och man är glad av ingenting. Jag tycker det är konstigt hur det kan vara. Tycker synd om månniskor som har depressioner och är ledsna utan anledning, svårt att förstå när man inte haft depression själv. Sen finns det ju människor som är glada nästan jämt och så skulle ju vara kul att vara. Jag är som jag är och tur är väl det att vi alla är olika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar