tisdag 2 oktober 2012

Skogspromenad i duggregnet är riktigt skönt, tycker alla utom Pepsi, försökte få på henne en regnkappa men då vägrade hon att gå. La ut några dummies till Olle och Stella, då blev det springa av. Hem och duscha och sen blev det mat, tänkte ha en mysig eftermiddag med min bok och då somnade jag som vanligt. Nu ska jag baka ut en deg som jag började med igår, få se vad det blir

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar