fredag 5 oktober 2012

Vardagslyx: rena sängkläder och rena golv, åååhhh underbart. Nu kunde man bara önska att pizzan vore klar också.
Mina små älskade pelargoner som ska ner i källaren för vintervilan, måste ta tag i det nu i helgen.


Den här fina självlysande katten köpte jag härom dagen, synd bara att den gick sönder och inte lyset längre, ska försöka hitta en solcellslampa som jag kan byta ut den gamla med.

Det här är nog det sista som trädgården bjuder på i år, fantastiska ringblommor och tomater, jag kommer att sakna sommaren trots att det var en skitsommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar