fredag 5 oktober 2012

Blev sittande framför TV:n fast jag skulle börja städa, började igår och så tar jag lite i morgon man får dela upp de tunga sysslorna när inte kroppen orkar.
Solen lyste in så fint i köksfönstret men nu mulnar det på igen, hoppas att det blir lite soligt idag i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar