Oj det här blev en riktigt lång dag, precis hemkommen kl 7, åkte hemifrån 9 i morse. Har haft ett trevligt möte, med min gamla fibrogrupp mycket skratt blev det ja det var så kul att träffas igen, man får liksom lite extra energi av att träffas. Storhandling på Ica o sen hämta hundar hos föräldrarna, stopp i Kolsva hämta lite papper och sen hämta en pizza, inte världens godaste men den fyllde sin funktion och man blev mätt iaf.
Ikväll är det Dallas igen, tänk när det kom på 80-talet, då var det fantastiskt att få se världens första såpa, jag missade bara ett par avsnitt då när det begav sig, satt och matade min äldsta dotter och tittade samtidigt på Dallas, ja det var tider det.
Nu pratar de om det amerikanska presidentvalet på Rapport, jag hoppas att Obama vinner, det är nog enda räddningen för USA, de måste börja hjälpa varandra i det där landet och inte bara tänka på sig själva, lite solidaritet med de sämre lottade skulle inte skada.
I morgon känns det som att jag ska ta mig en riktigt lång och härlig sovmorgon, så himla skönt att ligga och dra sig och bara titta med ett öga, skönt är det.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar