Andra dagen på oktober månad, lika grå och trist som igår. Idag är det matbröds bakning på agendan och måste ut i skogen en sväng så man piggnar på sig.
Hungriga hundar som far omkring mig, får nog ta mig ut i köket och fixa hundfrulle.
Hörs snart igen :-)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar